Wanties now



Idag hade jag ett mysigt och lyckat möte med en kund. Gjorde sedan några ärenden på stan och köpsuget trädde fram. Men duktig som jag var blev det inget köp, utan jag håller i pengarna. Dock blir det något köp till veckan då jag vann presenkort på Mitt i city.

I alla fall, dessa plagg ovan skulle jag så gärna vilja ha. Jag har många skor med bred klack eller kilklack och dessa ovan Citybird skulle inte sitta helt fel. Jag har fått ett fnatt för stjärnor och skjortan från Zara skulle sitta fint till ett par svarta jeans och Citybird-skorna. Jag är fortfarande i jakt på ett par snygga kostymbyxor och de ovan från Gina måste nog testas. Koftan från Nelly är supermysig och får gärna värma mig nu. En lång kjol med transparanta delar som denna ovan har jag stort behov av, denna finns på Topshop till ett billigt pris. Sen skulle även paljettlinnet och topen liva upp en tråkigt outfit, finns på Nelly. Ja, jag vill ha allt!

Kommentarer
Postat av: Siri - En personlig blogg om mode och stil.

Paljettlinnet ser ju grymt fint ut :)

2012-01-09 @ 21:36:22
URL: http://siribeckman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback