My new

Mina nya Iphone. Älskar den. Älskar att den är vit. Mobilen jag nu mobilbloggar ifrån och uppdaterar instagram (sarahnordqvist för er som vill in och kika). Var tveksam till köpet då det skulle innebära att jag bytte från Telia till 3 men nu är jag mer än nöjd. Väntar bara på att mina skal jag köpte från Ebay ska komma så den är lite mer skyddad.

Måndag idag, vilket innebar imorse, jobb för mig. Telefonen ringde kl 7 och de ringde in mig för jobb. Stressad och nervös fixade jag till mig och klädde på mig och fick skjuts av mannen min. Bokad även imorgon och torsdag. Pengar, ja tack! Nu är jag dock görtrött och vill bara gå och sova. Först pilla lite på uppsatsen och promenad med Alfons :)

Kommentarer
Postat av: jassie

Går det bra med bloggen? Kul att fortfarande följa den kram jasmina

2012-01-23 @ 22:55:34
URL: http://jassieofficial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback