Tankar

Är det okej att lämna ut sig själv, i bloggen, så att verkligen alla har tillgång till det? Hela svenska folket, hela världen om de så vill? Hur mycket ska man lämna ut sig själv offentligt och till allmänheten? Hur mycket ska man hålla privat? För det är inte alltid bara solsken och glädje. Man är inte alltid glad, jämt och ständigt. Ibland vill jag bara skriva av mig, för att på nåt sätt sortera mina tankar. Det hjälper, till en viss del. Men samtidigt vill jag kunna prata av mig. Just nu är det många faktorer som spelar in på mitt konstiga humör idag. Den person jag helst av allt vill prata med just nu är inte här bredvid mig, han befinner sig cirka 20 mil bort nu. Han är en person som stöttar mig, finns där för mig och som jag kan öppna mig för. Visserligen finns det en så bra uppfinning som mobiltelefonen, men det är ändå inte samma sak. Jag vill se honom i ögonen och vara i hans armar. Jag behöver dig mitt ♥

Kommentarer
Postat av: Andreas

Video-Skype:a!

2011-09-05 @ 17:48:35
Postat av: Sarah

Fungerar ej på min dator, micken är trasig :/

2011-09-05 @ 22:01:14
URL: http://eighteight.blogg.se/
Postat av: Andreas igen

Det går inte att köpa till en mick som du kan bara kan koppla in då? :)

2011-09-07 @ 19:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback