Jeansdagarna



Tog tåget till Karlstad och min man igår efter vfun. Vi var båda trött efter jobbveckan så det blev mys tillsammans. Idag blev det till att stiga upp i tid för att åka på 1-årskalas. Joels lilla söta kusin fyllde i, och där fick vi busa med flera söta barn.

Blev senare avsläppt inne i stan där det var modellcasting för Jeansdagarna i Mitt i i city. Tog lite kort, valde ute fotot som skulle läggas upp på facebook och här ovan ser ni resultatet. Så ni är übersöta och om ni går in på deras facebooksida HÄR och rösta på mig. Idag och även på jeansdagarna kan man lämna in jeans man inte använder och få presentkort på 100 kr samt kupong på 20%, ett presenkort per jeans, bra va!? Men än en gång, rösta är ni jättegulliga!

Ska ta och plugga lite nu, innan min man kommer hem från cykelturen och vara lite effektiv :)

Kommentarer
Postat av: hejbus

fin blogg :)

2011-09-17 @ 16:41:24
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback