It's a beautiful day


Jag älskar att ha mannen på övre bilden i mitt liv. Han får mig att skratta och jag har aldrig en tråkig stund med honom. Och Alfons fick jag ju på köpet, vår älskade lilla vovve :)

Igårkväll tog vi tre, tillsammans med pappa och Lotta, en långpromenad längs kanalen, där det blev mycket snack kring skolan och självklart Mary Kay. Det här ska fasen gå bra. Senare blev det grillat och efter det film och mys med älskling innan vi somnade i varandras armar.

Nu har min två bästa pojkar åkt hem till Karlstad och jag längtar tills jag flyttar dit på heltid, vilket inte är långt kvar. Ska fortsätta dagen med att plugga samt förbereda vfun som börjar imorgon. Jag får bara hoppas att jag går av vid rätt busshållplats och hittar dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback