Opportunities

1. Mary Kay Mineral eye color Rose mist // 2. Mitt första bi

Lite bilder från kvällen. Min man var snäll nog att både skjutsa mig till mötet och hämta mig. Under mötet gick vi igenom personlighetstyper, pratade om den fristående karriärer och lite annat skoj. Under varje möta sker det även utlottningar och jag blev den lyckliga att vinna en av våra underbara ögonskuggor. De är dryga, sitter bra och innehåller dessutom vitamin A, C och E! Jag fick även mitt första bi för en försäljning på minst 2500:-, yey till mig! Nu kommer jag även få mer tid över vilket gör att jag kommer att hinna med detta underbara jobb. Nu blir det sängen för oss båda två, plus vovven. Imorgon eftermiddag åker jag hem till Linköping för lite arbetsgruppsarbete, seminarium och packning inför flytten under veckan. Snart så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback