Colorful

Vila // Monki

Jag vill ha något rosa, för jag har inget rosa i min garderob. Och denna färg är ju så snygg. Helst den stickade ovan för den ser så otroligt fin och skön ut. Sådär perfekt nu i höst och vinter. Så något rosa ska jag skaffa mig. Punkt. Jag vill även ha dessa grymma byxor, älskar färgen och älskar modellen. Kanske inte båda plaggen samtidigt. Tröjan tillsammans med ett par svarta jeans och boots, byxorna tillsammans med en fin vit blus/oversized vitt linne och pumps. Hur snyggt?

Idag har jag by the way packat ner det sista inför flytten och sista flyttlasset kommer på lördag tillsammans med pappa, Lotta och lillasyster. Rummet är nu nästintill tomt och det känns både roligt och konstig på samma gång att flytta hemifrån. Men jag ser fram emot det, definivt, att ha ett eget hem och självklart bo tillsammans med min Joel och Alfons. Imorgon börjar vi, med hjälp av nära och kära. Nu sova!

Kommentarer
Postat av: Drezz.se

TÄVLING PÅ DREZZ.SE!

Vinn en väska och ett presentkort.

Reglerna är simpla!

1. Gilla oss på facebook (facebook.se/drezz.se).

2. Publicera ett inlägg om tävlingen på din blogg eller annan social media. Redan vid publicering får du 10% på ett köp hos oss.

3. Skicka ett mail till [email protected] där du anger vilken väska du vill ha och ditt bloggnamn eller adress där du publicerat tävlingen.

För ytterligare information, gå in på: www.drezz.se

2011-10-28 @ 17:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback