Change

Kanske världens godaste (och finaste) äpplen finns att finna vid ett träd nära kanalen. Ingen ägare så det är bara att plocka på!

Stora förändringar på gång. Flytt på G. Ja ni hörde (såg) rätt. För exakt en vecka sedan skrev jag och min älskade på kontraktet till ny lägenhet. Tvåa, 68 kvadrat och nyrenoverad med vita väggar. Längtar! En big deal för mig också som flyttar hemifrån. Några veckor kvar, sen upp till Karlstad. Snart även färdigpluggat. Sista termin och examensarbete är tänkt att skrivas i Karlstad, lite på distans sådär. Jösses vad tiden går. Men jag gillar det.

Nu ska jag förbereda inför sista litteraturseminaret någonsin och läsa litegranna. Snart är det fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback