All that glitter is gold


Det ekar visst lite tom här inne. Men min ursäkt är mycket att göra med plugg, jobb och hemmafix. Jag och Joel svängde förbi en second hand-butik igår, den låg ändå på vägen till affären. Där fångade dessa glittriga plagg mina ögon, lyckligtvis utan en massa noggrant letande. Polotröjan kan jag tänka mig med skinnkjolen och boots, klänningen med ett par svarta strumpbyxor och kängor. Båda fick följa med mig för ynka 80:-, inte fy skam.

Idag drog jag till biblioteket och lånade (än så länge) 10 böcker för c-uppsatsen. Om alla sedan visar sig lämpliga att ha är en annan sak. Gjorde sedan tårta med mannen då vi ska fira honom tillsammans med släkt imorgon och lyckad blev den. Nu ska jag försöka väcka mannen jag älskar som tog sig en liten tupplur. Ikväll blir det Idol-mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback