Have a good time

Jag och Bea at vårt stammishak

Maria och Lisette at EHs uteservering

Har lapat sol på EHs uteservering tillsammans med dessa tjejor ovanför denna dag. Vårat stammishak när vi bestämmer träff. Alltid Espresso House. Riktigt skönt att bara sitta där och njuta av värmen som förhoppnings denna gång stannar kvar. För usch för kyla. Kallt och tråkigt samt leder till noll inspiration gällande kläder. Dessutom väntar alla nya sommarkläder och bikinis på att få användas. Glädje!

Kvällen väntas bli lugn och försök till att läsa forskningsrapport. Men vi får se hur det blir med detta. Allra helst skulle jag vilja krypa ihop hos min kära pojkvän, men för tillfället skiljer det en bit mellan oss. Ack så skönt då att jag snart får pussa på honom igen ;)

Kommentarer
Postat av: Lisette

Vilket stort huvud jag ser ut att ha :P usch gillar inte den bilden ;P

2011-05-06 @ 22:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback