I'm wondering on white roses

Systeryster och Joel.

Glasögon har btw införskaffats. Bättre syn, ja!

Söta Alfons blir helt slut av all lek..med min syster.

Älskade Alfons


Göta kanal, Valborgskvällen.

Det råder tystnad på den här sidan. Tusen och åter tusen gånger ber jag om ursäkt. Duger det att jag ursäkta mig med att jag har haft mycket och roligt för mig?

Spenderade drygt en vecka uppe hos min man i Karlstad, umgicks med gött folk, små busungar och hade det allmänt trevligt. I torsdags begav sig jag, Joel och Alfons hem till mig och Ljungsbro och hade en trevlig helg med mina respektive.

Tillsammans med min Joel tog jag en trevlig fika med min kära Maria på EHs uteservering och blev sedan på fredagkvällen bjudna på middag hemma hos far min. Lördagen stod för en skön långpromenad längs Göta Kanal och allmänt mys med vovve och man. Valborskvällen spenderas med mor, syster, Joel, Alfons, Maria och annat trevligt folk. Tillsammans blev det god mat, gott att dricka och massor av babbel. Jag, Joel och Alfons somnade sedan gott i samma säng. Gud vad jag tycker om min Joel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback