Summerdays

Gårdagens. Shortsdress H&M, skor SthlmDG

Spenderade gårkvällen tillsammans med bästa Maria mat, dryck, snacks och massa prat. Henne skulle jag inte klara mig utan, trots att vi har känt varandra i endast 2 ½ år. En fin tös.

Denna morgon fick jag sova ut tills jag själv vaknade, he. Värmen håller i sig så tillsammans med resterande hemmavaranda familjemedlemmar åt vi frukost i solen. Där har jag sedan befunnit mig tills ungefär nu med undantag för en glass i Berg tillsammans med mor och syster. Äntligen börjar man få lite färg på den annars så bleka kroppen.

Då vintern förhoppningsvis inte tittar fram mer än på ett tag så är det då dags att rensa och fixa i garderoberna. Vinterkläderna får ta plats längst in och sedan fram med vår- och sommarkläderna. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback