Anyway you want it

För att fylla i kanterna används en smal pensel, för att sedan fylla i resten med en bredare.
Jag gillart. Och nej, jag är inte religiös, det är bara snyggt. Eller hur?

Med inspiration gick kreativiteten igång inom mig under gårdagen. Ett tryck skulle göras på en tråkig vit t-shirt. Penslar och färg införskaffades på Panduro, vilket är butiken nummer 1 för pysselfantaster. Där måste flera besök göras, ty jag har många idéer i skallen och butiken inte finns hemma i Linköping.

Till tonerna av Glee och alla dess låtar satt jag en lång stund på eftermiddagen och fixade. Pilligt men jag blev nöjd. Resultatet blev fint, och så tyckte även älskling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo, pandurobutik finns visst i Linköping. Medmera, som ligger i Tannefors centrum typ fem minuters promenad från city, säljer en massa grejer från Panduro.

2011-03-05 @ 20:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback