And when I touch you, I feel happy inside

Toppen kommer från BikBok, som majoriteten av min garderob. Visst kan man inte annat än älska den?

Tiden rullar på så snabbt. Kan ses både ur en negativ och positiv synvinkel. Jag trivs här, med dig. Jag mår bra med dig. Du skapar, hur klyschigt det än låter, fjärilar i min mage. Allt här får mig att må bra, folket, omgivningen. Suger på så sätt en aning att åka hem.

Det positiva är att vi ses snart igen och att jag vet att jag har dig. Jag kan säga att du är min. Det skapar ett stort leende på mina läppar. Det gör mig lycklig. Dessutom räknade jag häromdagen ut att det om ca 3 månader är sommarlov. Inte alls mycket. Jag gillart. Efter det endast höstterminen kvar på universitetet, sen tar jag examen. Gött.

Var positiv fröken. Positiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback