Midsommar del 2

1. Syster & jag. Fru Hansson var så snäll att göra midsommarkransar till alla tjejer // 2. Jag & Maria // 3. Sekunderna innan jag landade på ändan, vilket resulterade i ond svanskota // 4. Älskade Alfons // 5. Bästa vänner //  6. Älskling & jag // 7. Två underbara personer // 8. Puss // 9. Du är bäst

För att fortsätta med midsommarpratet kan jag säga att det blev en sen och lyckad kväll med skratt, spel och lite för mycket att dricka. Medan tipspromenaden pågick pysslade Fru Hansson med midsommarkransar. Vem vill vara utan det på självaste midsommarafton? Tusen tack! Senare fick jag och Joel för oss att jag skulle sitta på hans axlar. Roligt tyckte jag när jag satt där uppe. Tankarna snurrade dock inte kring det när jag sekunderna efter landade med en stor duns på ändan när jag blev avsläppt. Inte skönt, så ont att jag skrattade.

Efter det blev det mängder av god mat, snaps och dricka tillsammans med trevligt sällskap. Kvällen fortsatte sedan med spel och ännu mer att dricka, ett kallt kvällsdopp i kanalen för älskling, mig och syster för att avslutas lycklig och trött i famnen på min man. Otroligt lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback