Like an orange


Mina naglar får nu ett tag framöver prydas av denna vackra färg. Varm och härlig, passar ypperligt till denna årstid och denna 1 juni, denna officiella sommardag. Det lilla priset man får betala för dessa nagellack är underbart, inte underligt då att man köper några i månaden. Fattas bara några färger, sedan har jag väl nagellack i alla kulörer i färgskalan. Men vad gör det, jag kan välja och vraka efter årstid, eller humör eller tillfälle. Variaton!

Pluggandet är över för idag. Strax blir det mys med mannen min. Om jag har tur och är så där lite extra gullig kan han kanske massera mina ömma muskler, för oj vilken träning jag fick av badmintonen igår. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback