Wedding

1. Brudparet // 2. Jag och min älskade man // 3. Bröllopstårta // 4. Brasilianska godsaker

Gårdagen/kvällen var en av de roligaste dagarna i mitt liv. Min man och jag med vänner tog bilen ner till Säffle för att vara med på ett otroligt fint och roligt bröllop, Heloiza och Rikards. Trots nervositet hos både bruden och brudgummen var de båda fina och vigseln jättevacker, som skedde utomhus i solskenet.

Resterande tid av kvällen blev inte tråkigare den. Det bjöds på fördrink, för att sedan fortsätta med förrätt, huvudrätt och brasiliansk bröllopstårta samt brasilianska godsaker. Blanda detta med gott att dricka, tal av far till brudgummen och best man, öppen bar med brasilianska drinkar och galna & roliga människor, så får man en lång och fantastiskt rolig kväll. Det kunde inte bli bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback