You know how the time flies

1. Xide jungle, mums // 2. Jag och herr Ivan @Båten // 3. Finaste Minna // 4. Min man & Daniel // 5. Förrätt // 6. Huvudrätten var perfektion // 7. Vitali & Joel, so gay

Gårdagens lugna men ack så festliga tillställning kunde inte bli bättre. Eller jo, det fattades en person, nämligen fröken Rebecca. Men vi hade det åh så trevligt ändå.

På Båten, med solen i bakgrunden, utsikt över älven tillsammans med ett gäng fantastiska människor flög tiden förbi denna afton. Det blev både förrätt & huvudrätt, samt en hel del att dricka som Fire Ball och Hot shot. Efter många timmars skratt, främst på grund av herr Joel och Vitali, fick vi skjuts hem där jag och min man somnade glada och smått onyktra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback