Stockholm once again


För att avsluta Stockholmsresan kan jag säga att Maria åkte upp tillsammans med min familj under måndagen. Måndagen spenderades på Söders gator och butiker, som för övrigt är sjukt underskattat. Visserligen inte lika mycket butiker där som innerstan, men ändå i stort samma butiker såsom Weekday, H&M, Gina T och Lindex plus mycket mindre folk. Lite lugnare för den som inte är så jätteförtjust i stora folkmassor. Mötte senare upp familjen i Gamla Stan för att äta på Vapiano där maten var sjukt god, stort plus till dem, för att sedan avsluta kvällen med en drink på Snaps på söder.

Tisdagen spenderades i Stockholms innerstad där det shoppades en del för oss båda, för att sedan åka till Djurgården och Allsång på skansen. En riktigt kul upplevelse med publikrekord, lite duggregn och bra artister som Veronica Maggio, Eric Amarillo, Sara Varga och uppträdande av Måns Zelmerlöw han själv.

Åkte sedan hem på onsdagen där min älskade män hämtade upp mig, för att sedan ha en lugn och skön kväll tillsammans. Det var välbehövligt efter allt, men så roligt, farande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback