Living the life

Pics från onsdagskvällen.

Har under tre dagar och två nätter haft finbesök här i Karlstad, min bästa Maria packade väskan och tog tåget hit för att bo hos mig och älskling, samt få en smak av Karlstad-livet guidad av mig. Kan säga att hennes syn av denna fina stad inte blev precis negativ!

Schemat för onsdagkvällen sa utgång, då ute- och nattlivet är en viktig del. Tur då att Kungsgatan här är Sveriges krogtätaste gata. Tanken var att vi skulle gå på premiärer av Dj Peter Siepen @Koriander, men icke. Åldersgränsen är 23 vilket jag ännu inte fyllt. Istället hittade vi ett bord i solen på Bishops där vi tog varsitt glas och pratade om ditten och datten. Drog sedan vidare till Harrys uteservering för att smaka deras åh så goda Strawberry daquiris och sitta där resten av kvällen. Givetvis blev det massor av foton att ta, delvis vid älven för oj så fint det är. När vi kom hem, kröp jag ner hos min fina man, med ett gott leeende på läpparna. Kvällen blev underbart trevlig, och jag tycker om den här staden bara mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback