Walking the streets

Pics från torsdag. 1. Lunch i sommarvärmen @Waynes // 2. Bästa vän // 3. Shorts H&M Conscious collection, linne Monki, skor Sthlm DG, brillor Åhlens // 4. Stora torget

Medan min man var och jobbade spenderade jag och Maria torsdagen med att gå runt bland Karlstads gator och butiker. Värmen var nästintill outhärdlig så det var skönt att komma in i de svala butikerna - men jag ska inte klaga. Det är ju det här sommarvädret vi alla har väntat på.

Det blev shopping för oss båda två och en lunch däremellan blandat med ännu mer fotografering med våra kameror. Kom hem inte förrän runt fem, vilket innebär att shoppingrundan varade hela fem timmar. Väldigt länge för en inte så jättestor stad. Undra då hur lång min och Marias shopping i huvudstaden kommer att bli. Ytterligare en tröttsam men underbar dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback