Light me up when I'm down

För snart fyra veckor sedan la jag undan allt som hade med plugg att göra. Skönt kändes det. Jullovet spenderades till största delen i Karlstad. Jag gillade det. Jag saknar det och jag längtar.

Nu är det dock dags att gå tillbaka till pluggtänket, till skolan. Viljan har försvunnit men jag hoppas att den hittar sin väg tillbaka. Har börjat lite smått, motivationen kommer väl så småningom. Försöker tänka att jag endast har två terminer kvar, sen är jag klar.

Har laddat upp med lite promenader, shopping och fika på Linköpings gator med vänner. Tre dagar i rad. Idag blev det med Maria och Lisette. Ytterst trevligt.
Maria och jag, EH som alltid :)
Fina Lisette

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback