Party times three


Detta ägde visserligen rum för mer än en vecka sen, men jag kör ändå. Det har varit fullt upp med plugg och jobb, men jag ska försöka bli bättre. Häromveckan hade vi, vad vi kallade det, kalas x 3. I detta kalasande ingick inflyttningsfest samt firande av mig och Joel. Ja nu har man blivit ytterligare ett år äldre.

Vi bjöd in ett gäng vänner till vår lilla lya och kvällen blev minst sagt lyckad. Lagom mycket dricka, fina presenter, mingel och kanske lite mycket Mary Kay-prat. Men vad kan man förvänta sig när två konsulter infinner sig på samma ställe? Kul var det och dagen efter var man förvånande pigg, vilket faktiskt behövdes då vi skulle ha släktkalas för lilla mig. Jag kan därmed säga att det inte var sista festen vi hade här. Skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback