Light me up when I'm down

BikBok, Topshop, H&M, Cubus, Vivistyle, Gina T

Trots att vi går mot mörkare tider (ja, det tar emot att säga, men det är ju sant och kvällarna blir allt kyligare) så behöver kläderna gå i samma mönster. I höst vill jag ha mycket senapsgult, rött, och grönt på tröjor, och klänningar som byxor. Matcha detta då och då med skinnbyxor eller skinnkjol så blir outfiten komplett. Värt att nämna är även skinnjackan, som aldrig går ur tiden.

Linnet har redan flyttat in i garderoben och den oxblodsröda blusen skulle inte sitta helt fel till svarta skinnbyxor och boots. Den gröna maxikjolen suktar jag mycket efter och skulle definitivt liva upp hösten. Väskan är sådär perfekt för att få plats med kalender, block plånbok med mera. Dessutom skulle det inte vara helt fel att ha en väska som inte är svart. För att inte glömma skinnkjolen, till en mysig oversized kofta, strumpbyxor och kängor. Nej förresten, jag skulle vilja ha allt. Och lite till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej i vilket program gör du dina inlägg? typ som det i det här inlägget?

2011-08-13 @ 17:13:33
Postat av: Sarah

Hej Anonym!



Jag använder mig vanligtvis av Picnick, det finns en gratisversion, samt en premium-version som endast kostar 24:-/månad. Men till att göra det här collaget använde jag vanliga paint, då jag tycker det är enklast och snyggast att göra collage i. :)

2011-08-13 @ 17:25:06
URL: http://eighteight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback