Hudvårdskonsult


Jag kan från och med nu titulera mig som fristående hudvårdskonsult för Mary Kay och jag har underbara Caroline att tacka. Det som är fantastiskt är att jag är min egen chef, jag får ha hudvårdsklasser och hjälpa folk med huden. För er som inte vet hjälper jag till med både hudvårds- och make up-produkter, och vi har även produkter för män. Jag fullkomligt älskar produkterna och ser fram emot att dela med mig av tips och råd.

Då jag skrev in mig innan den sista augusti fick jag ett penselset på köpet, som verkligen är behagliga mot huden. Köpte även den nya mascaran och även den älskar jag. Längtar tills det rosa paketet kommer på posten och till hudvårdsklasserna. Så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback