You got that something

1. Min kära syster hade inget emot att bli fasttejpad, tvärtom, hon nästan bad om det :), 2. Alfons och Kalle, nästan BF?, 3. Studsmattehoppning för första gången i år, 4. Pojkvännen såg ut att gilla det skarpt, 5. Min Joel och Alva, gillar denna bild.

Helgen har gått i rasande fart. Den har varit underbar. Den har varit rolig. Saknar min man och vovve. Han får mig att skratta. Han gör mig lycklig. Att min syster verkar avguda honom är ett stort plus på kanten. Att resterande av mina familjemedlemmar tycker om honom är även det ett stort plus.

Vi invigde studsmattan i helgen, vilket Joel verkade tycka om mest, näst efter Alva. Vi sprang runt på gatan, i trädgården och på fotbollsplanen utan jackor. Vi har sett på när Alfons och Kalle kommit närmare varandra, inte lätt när det handlar om en katt och en hund. Igår kväll grillade vi ute i solskenet. Efter det njöt jag bara i Joels famn. En underbar helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback