You keep on failing, but I keep on trying

Vad är detta? Inte en enda bild igår. Skäms på mig. Men det kan väl bara betyda en sak, att vi var upptagna av att ha så roligt. Jag kör med den ursäkten. Hoppas ni förlåter. Jag ska dock se till att det blir fullt med bilder nästa gång. Det är ett löfte jag ska hålla.

Det var dock en underbart rolig kväll med Ylva. Min partytjej. Platå och sedan Sliver. Snack om sådant som tjejer snackar om. Några cider och drinkar. Dans på Sliver tills det rann om oss (nästan). Det var verkligen att slå klackarna i taket.

Hemkommen till huset vid fyra och direkt ner i min varma säng. Inget bakis idag. Skönt. Vissa har tur med det.

Planerna idag var osäkra, men har kommit fram till att det bara blir en hemmadag/kväll. Gå till skolan snart och lägga min röst i hopp om en lycklig vinst, sedan läsning om jag orkar det och bara mys. Imorgon är jag ledig =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback