We no speak americano

Två låtar som spelades för fullt på Sicilen, Citta del mare. Dessa låtar jublades det högt för på discot sent in på nätterna. Jag älskar dem och kan fortfarande känna känslan när vi slog klackarna i taket. Ni är bäst.




Letade som en galning efter en klänning förut, en speciell klänning men hittade den inte. Tog ut kläderna ur garderoberna och slängde ut alla kläder ur påsar jag hade. Detta visade sig vara helt i onödan då jag hittade den hängandes i förrådet sen. Men kläderna behöver ändå rensas sen, but still.

Ska strax ta mig in till staden för att träffa min fina Maria. Jag behöver henne nu. Behöver henne att prata med. Hon är ett så fint stöd.

Det är fortfarande jobbigt. Har åkt ifrån alla nere på Sicilien och nu bor vi alla på olika ställen. Vissa är kvar där, andra har åkt hem till Milano eller Venedig. Eller Ryssland, som Karina och Alisia. Ni tjejer är bäst och vi hade så roligt ihop. "Go away! Everybody......dance now"

Dags att sticka snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback