We have som catching up to do

Kreativiteten flödar. Minst sagt. Omdesign av nya kläder, nya idéer kommer upp i skallen. Att jag inte tänkt på det tidigare. Slipper slänga och sparar pengar. Asbra. Ett skolarbete färdigskrivet, lättad som bara den. Aslättad. Just nu känner jag motivationen, motivationen är på topp. Det gäller att utnyttja den då.

Igår träffade jag min tredje flicka, Sandra. Sandra, min fina sen flera år tillbaka, som har flyttat till Örebro för att plugga. Då gäller det att passa på att ses när hon är hemma i Linköping. En trevlig fikastund blev det med damen.
Resterande tid av dagen och kvällen spenderas med plugg, god mat samt självklart Idol. Hoppas ni röstade på Weise. Han är toppen.


Fina Sandra.


@ Espresso House. Bästa stället i stan.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det var jättemys! Görs om nästa gång jag är hemma och hälsar på! Pusspuss

2010-10-11 @ 22:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback