Want it to be normal

Tröttare än tröttast. Det är sällan som man behöver gå upp klockan fem på morgonen. När man väl gör det är det en pina. Mörkret som inbefinner sig nu på morgonen gör pinan ännu värre. Det är natt då enligt mig, när mörkret fortfarande är utanför. Jag vill vakna när det är ljust ute.

Ser fram emot när veckan är slut. Förhoppningsvis har jag då läst ut en av världshistoriens tråkigaste böcker samtidigt som allt går tillbaka till det "normala". Ja, enligt mig då. Att endast ha 1-2 dagar i skolan. Det är skönt.


Strumpbyxor Åhlens, klänning H&M, stickad Bikbok, Converse

Kommentarer
Postat av: christin MODE inredning personligt

snyggt! =)

2010-10-13 @ 21:32:06
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback