Walk on over into bitter shade

Då var det klart, sista litteraturseminariet för i år. Gillar inte det, man känner sån press på sig att hinna läsa boken samt komma på en frågeställning och press på sig att prata. Jag har alltid varit den lite tystare, men jag känner själv att jag har blivit bättre. Och det är ju bra! Dock är det tvärtom med barngruppen, där pratar jag på mycket.

Nu blir det i alla fall ingen mer resa till Norrköping på tre veckor vilket känns skönt på ett sätt. Slippa passa tågtider, hålla på med tågförseningar och allt. Nu blir det bara en kort tripp till stan varje dag. De dagarna jag sover hos älskling kan jag förhoppningsvis cykla till vfun då det är kort väg därifrån, skönt! Väntar bara på att cykeln ska fixas, sen ska jag cykla överallt då jag spenderar nätterna där. Nice =)

Ska ta lite käk nu och sedan åka hem till älskling. Imorgon är det ingen skoldag så det blir nog mys framför någon film =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback