Totally dead

Idag har jag varit tröttare en någonsin. Men eftersom man har en fast skoldag i veckan och resten hemmadagar så man kan gå upp när man vill, är det kanske inte så konstigt. Uppe vid halv sex imorse, har känt mig som en zombie resten av dagen. Behöver min sömn då jag kan vakna när jag vill.

Men skönt då att det endast gällde idag den här veckan. Trots att vi har mycket läsning och hemmaarbete är det ändå skönt att kunna gå upp när man känner för det och planera tiden som man vill. Det gäller dock att se till att inte slappa till det och skjuta upp det. Var effektiv. Då känner man sig duktig och nöjd med sig själv.

Resten av kvällen spenderas bland annat framför Idol och Sofis mode i handen.


Casual. Byxor H&M, body Gina, ringar och armband randome, klocka Ur&Penn, Converse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback