Tisdag

God morgon!

Det är lustigt vad många gånger jag vaknar under natten. Inbillar mig att det är något i rummet. Läskigt.
Vaknade upp med ont i nacken, vid sidan om på båda sidorna. Inte skönt. Hoppas det går över för det är inte skönt när jag vrider huvudet.

Idag måste jag vara ambitiös och tidseffektiv, skriva klart min KU-rapport då den ska vara inlämnad imorrn. Lite konstigt egentligen då allt egentligen är klart nästa vecka. Men men, bara att sätta igång. Ca en sida kvar. Låter kanske inte så mycket men det är mycket då man inte vet vad man ska skriva och vilka böcker man ska referera till. Hoppas på det bästa.

Måste även in till stan sen för att köpa bläckpatroner. Mina foton måste ju skrivas ut. Har suttit och kollat runt vart det är billigast.

Dags för påklädning.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback