The last week

Godmorgon.

Snart är sommarlovet här, så härligt. Men jag är dock ledig idag och imorgon. På torsdag är sista dagen för detta år, då är det bu eller bä på vår uppsats.

Vaknade förut av hosta. Gillar det inte. Men det är väl bara att ta det lugnt och dricka varm oboy =)

Har även ringt ortopeden nyss som tar år på sig med min remiss. Jag vill inte vänta mer, vill bara ha operationen gjord så att jag kan gå normalt med min tå. För den är banne mig inte normal, svullen och röd. Hur lång tid ska det ta egentligen? Beskrivningen av min tå finns med på remissen och då borde de väl ge mig tid snarast. Infekterat, hallå. Men nu väntar jag i alla fall på ett samtal därifrån, kvinnan i telefonen skulle ringa någon angående remissen så att jag vet hur det ligger till. Tjata, tjata, tjata får man göra. Om nu det ens hjälper. Herregud.

Ska äta lite frulle och sedan klä på mig något. Sedan blir det lite städning i garderoben, hittar inte vissa saker, nya saker. Det ser ut att vara fint väder idag, sätter mig kanske ute en stund sen, dock inte lika länge som sist. Röd och bondbränna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback