Take all that I have

Tröttare än någonsin. Nackdelen med dessa få skoldagar. Förslappad. Förslappad till max. Jag sover hur länge jag vill vilket leder till otrolig trötthet de dagarna man går upp kring sex.

Men nu tar jag helg. Helg fram till tisdag. Och det känns himla skönt. För tillfället ligger jag under mitt rosa täckte, med tvn på, laptopen på magen och musik på. Mycket på en gång. Men det är så jag vill ha det. Jag gillar det. Ska hitta lite ny musikinsiration. Ny musik att lyssna sönder. Negativt i längden men förtillfället känns det bra.

Det känns bra. Jag längtar till imorgon kväll. Och jag längtar till den 19 november.


Byxor och kofta H&M, skärp Cubus, Boots Nilson, klocka Ur&Penn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback