Sötsug

Hej bloggen!

Jag är så trött idag, vet inte varför. Idag är det sånt där konstigt väder, det är varmt men det blåser nästan storm och regnar. Är så himla godissugen och ska gå till affären snart och köpa lite räkor och sånt, vet inte om jag kommer att stå ut med att se allt godis vid kassorna. Ska försöka äta massa gurka istället, vilket jag älskar även fast det inte smakar så mycket. Ska försöka bara hålla mig till helgerna med godiset men vet inte om de funkar i längden för mig. I försej har jag bra ämnesomsättning men jag känner mig ändå bättre när jag inte äter massa godis, även om mitt sötsug är så stort att jag inte klarar av det. Och det där med att dricka massa vatten och äta bra mat hjälper inte, jag är sugen på godis i alla fall. Men jag kan i alla fall skatta mig lycklig, att jag inte går upp massa i vikt efter en chokladkaka, jag ligger runt mina 55 kg hela tiden, aldrig att jag kommer ligga över 60 på mina 175 cm, det är för mycket för mig tycker jag. Ni får ursäkta men smal ska man va och det kommer alltid att vara idealet och det ska jag hålla mig till.
Kommer ihåg i gymnasiet, vissa som sa "gud va smal du är" med en nästan chockad ton. Och? Det är snyggt. Själva va dom inte ett dugg smala.
 
På tal om vikt så cyklade jag igår kväll på träningscykeln i 30 minuter, brände ungefär 400 kcal. Lyssnade på MJ med så det hela vart roligare då. Tror jag fick nåt sorts träningsfnatt och ville bara bränna massor. Efteråt kändes det otroligt skönt!

Stay skinny!

Cao! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback