Sommarland i Skara

Kära vänner, dålig update här, det vet jag. Men för att vara ärlig händer det inte så mycket. Skolan börjar snart igen, så då märker man av en lite mindre glad stämning. Så blir det i slutet av sommarlovet. Snart kommer hösten och kylan, usch. Men det finns i alla fall en positiv sak och det är att jag inte börjar nästa vecka utan veckan efter. Någonting bra med det hela åtminstone.

Nog om det. Jag har spenderat två nätter i husvagn, kom hem idag. Gårdagen tillbringades på Skara sommarland. Inte det finaste vädret då det regnade i stort sett hela tiden, med undantag för ett par minuters uppehåll. Men men, det är inget att göra åt. Det var roligt ändå. Det blev lite åk på vissa karuseller, vattenshow och vattenlandet.

Men nu är vi hemma igen.
Sitter för fullt med letande av kursböcker för tillfället. Det är bland det jobbigaste, att hitta böckerna för att i god tid hinna läsa ut dem innan litteraturseminarier. Stressigt. Så det är bara att återgå till det


Mammas sambo åkte gokart. Jag valde att avstå då jag har inte så fina minnen från minimotorcross


Så vi passade på att fika så länge


I väntan på vattenshowen. Det regnade från och till hela tiden


Himla duktiga akrobater. Höjdskräck till max skulle jag få däruppe


Ett stort gäng desperata fiskar matades


Och denna karusell, Tranan, åktes några gånger. Läskigare än vad man trodde. Har ni märkt vad "mycket" folk det är?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback