Solo invigning

Denna kväll har Solo haft invigningfest. Detta på grund av att de flyttat från Filbytergallerian (dåligt läge) till fina Gränden. Detta kommer att ge mycket, då jag själv inte har tänkt på Solo förut på grund av läget. Nu blir det säkerligen besök där oftare.

Folket hade ställt upp öl och Smirnoff ice som man fick ta som man ville och sedan var det 30% rabatt på allt. Nice säger jag. Mycket folk kom och många fina kläder hängde där. Mycket fint som man vill ha och fröken själv hittade en klänning till ett billigt pris. Ylva gjorde mig sällskap vilket var trevligt. Det är dock alltid trevligt.

Ska faktiskt ta och släcka lampan nu då jag känner mig aningen trött. Behöver ladda inför morgondagen.


Nya solo. Fina kläder or what.


Ylva.




Jeans och top Bikbok, skärp KappAhl, halsduk H&M, boots Nilson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback