She was stand by a broken tree

Shit. Livrädd. Väldigt. Min tånagel ska dras bort. Allt började förra året då jag slog i tån, följden blev nageltrång och infektion på detta. Så idag blev vårdcentralen där hon pillade så det gjorde ont i hela kroppen. Skrek aj för fulla muggar. Så det blir att dra av nageln. Antingen hela nageln eller en bit av den. Men vad tar man? Det var tydligen upp till mig vilket. Det finns för- och nackdelar med båda, men vilken väljer man? Jag har ingen aning om detta, läkarna borde ju veta vad som är bäst. Nån som har någon erfarenhet?

Förutom vårdcentralen blev det vfu. Lek med barnen. Sista veckan, känns tråkigt men ändå skönt. Kommer ju inte träffa kidsen något mer. Så det får bli extra mycket lek.

Ska plugga litegranna ikväll innan det blir tvmys. Gå och lägga mig skapligt för i natt blev det inte många timmars sömn. Hatar att vara pigg när man egentligen borde sova.

Nu blir det mat. Hemmagjord risotto.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback