Saturday night out

Helgkvällarna ska spenderas ute, på Ågatans uteställen i vårt kära Linköping. Fredag och lördag. Harrys är nummer 1, där slår vi klackarna i taket tills våra fötter värker och svetten rinner. Där dansar vi loss till partyglad musik som alla känner till. Där är stämningen på topp, alla är glada och njuter av musiken. Fördomarna om Harrys har definitivt fått sig en törn. Jag älskar Harrys.

Dessutom kan man gå mellan Harrys, Riva samt Sliver till priset av en entrébiljett. Jag älskar utelivet och det är alltid nya roliga människor man träffar. Exempelvis körde vi sten, sax, påse om vem som skulle bjuda på drinkar, jag, Ylva samt en herre vid namn Jesper. Oturligt nog för Jesper förlorade han och jag och Ylva fick gratis Jäger och Redbull. Jäger och Redbull, det är favoritdrinken. Favoritshot B52.


Fördrinkar på Platå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback