Party all night long

Festerna hos paret Maria och Danne blir alltid lyckade. Dock har jag bara avverkat två fester där hittills, men då båda blev galna och roliga kan jag inte tro att nästa inte blir det. Nästa gång blir vi fler. Ju fler folk desto bättre.

Förfest hemma hos dem och efter det slå klackarna i taket på diverse klubbar i stan. Nästa gång får vi dock köra efterfesten hemma hos nämnda in på gryningen. Det här är livet.


Tjejorna. Lisette, Carro, jag, Ylva, Maria och Pernilla.


Kvällen var pratsam, skrattsam och underbar.




Söta, bästa Maria.




Jag har aldrig. Nästa gång får vi dock söka efter fler påståenden.


Pernilla och Maria.


Musiken var blandad, bra som dålig.


Alla är bjudna.


Jag gillar Ronald McDonald skarpt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback