Over the expectation Eclipse

Jisses, jag satt som på nålar under filmen igår när fightscenerna visades. Det var så spännande och jag bävade för att ingen skulle dö. Otroligt spännande. Eclipse fick toppbetyg av mig, den var otroligt bra.

Mer humor i den här än de två första och mycket fajt och kärlek. Dock ska jag inte säga att de andra två är sämre. Men den här var superbra, två timmar gick alldeles för fort. Nu väntar jag bara på att den ska komma ut på dvd om några månader så att jag kan se om den igen. För det kan jag. Flera gånger. Hundra gånger. Och sen Breaking Dawn, i två delar. Det kommer att vara tråkigt och sorligt sedan när det är slut. När det inte finns mer delar att se. Men just nu väntar och längtar jag.

Men nu ska jag njuta av mitt sommarlov och äta lite mat.
Visar strax vad som kom till mig på posten denna dag.


Kommentarer
Postat av: Cissi

Var gärna med i min tävling på bloggen och tävla om ett presentkort värde 200 kr. Direktlänk: http://cviklund.blogg.se/2010/october/tavling-vinn-presentkort.html#comment

2010-10-06 @ 23:05:43
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback