Nu får det f*n vara nog

Jag vet inte om det är jag som råkar uppmärksamma det så mycket nu när jag läser mycket om det, men det här har verkligen gått för långt.

Mobbning har varit ett stort problem en lång tid och det blir bara värre. Lärarna och andra vuxna tittar bara på, vågar inte göra något. De säger själva att de inte visste, eller att de aldrig ser när en sådan situation uppstår. Men va f*n, är de blinda eller? Mobbning sker för det mesta under skoltid, lärarna jobbar där 5 dagar i veckan, 8 timmar om dagen och då borde de väl uppmärksamma något, eller har jag fel? Dessutom borde väl även andra vuxna märka något?

Och vad är det för fel på mobbarna? Är det så himla kul att mobba någon bara för att han/hon är annorlunda? Jösses alltså.

Och nu har det uppenbarligen gått så långt att de sätter eld på sina så kallade offer. De gnuggade innan denna kille i alkohol och satte sedan eld på honom. Lyckligtvis fanns det en pool i närheten där han hoppade i. Han överlevde nätt och jämt men fick svåra brännskador. Jag hoppas att ungarna som satte eld på den här killen fick ett rejält straff.

Videon finns HÄR för den som vill se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback