Morning glory

Godmorgon!

Sovit gott? Vaknade halv sex imorse av att lilla Kalle satt vid ytterdörren och "pratade".  Så jobbigt. Han kan verkligen sitta jättelänge vid dörren för att få som han vill och komma ut. Som tur var somnade jag om. Har nyss ätit frukost och ska klä på mig något.

Än så länge regnar det inte, men enligt tv4 ska det ju regna hela dagen idag så det är bara att förvänta sig det. Syster kommer hem vid ett och jag vill verkligen inte att det ska regna då jag måste ta mina foton till KU-arbetet ute. Det ska ändå vara klart nästa vecka. Men det finns ändå en positiv sak med regnet, snön kommer att försvinna lite, vilket är bra.

Have a nice day.
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback