Minipc

Jag behöver verkligen en mini pc. Med tanke på att jag bloggar (såklart) plus att jag brukar ta med bärbara till skolan ibland och när jag åker iväg.
Just nu har jag ju min compaq och den väger ju en hel del. Får så ont i axeln när jag bär med mig den i väskan, och sen har jag ont resten av dagen. Kan väl inte vara hälsosamt?

Så en minipc skulle vara jättebra att ha om jag behöver den när jag inte är hemma. Självklart kommer min bärbara compaq vara nummer ett att sitta med men den är så jobbig att släpa med sig överallt.
Ska nog önska mig en liten en när jag fyller år nästa månad =)


Asus EEE-PC 1005HA. Självklart vill jag ha den rosa =) Ligger runt 4000:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback