Market walking

En sväng på marknaden med mamma och syster. Väldigt mycket folk och mycket trångt att komma fram trots vädret. Det är ovanligt för vår lilla håla!

På marknader finns det inte så mycket saker. Mysigt att gå omkring lite men inte mer. Det finns mest godsaker att köpa vilket vi gjorde. MEN, jag hittade en sak som gjorde mig överlycklig. En kalender, men inte vilken som helst, utan en med BARA Twilight. Så gissa om jag tog den direkt! Mycket fin :)

Syster och jag är hemma nu. Marknaden slutade vi nio så vi gick hem. Skönt att ha så nära, bara några minuter. Vi ser på film, jag bloggar och tänkte försöka läsa lite då jag inte har gjort det på hela dagen.


En dagens då får man bjuda på. Strumpbyxor och bandana H&M, kjol och linne Gina, kofta Bikbok, boots Monki, ringar och armband randome

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback