Konstnärligt utvecklingsarbete

Så kallas arbetet vi håller med på med nu i tre veckor. Vi ska uttrycka en impuls vi fått från vår vfu på ett konstnärligt sätt. Fotografin, målning, sång etc. Svårt, svårt. Måste säga att jag hade hjärnsläpp en lång tid, innan jag ens hittade impulsen. Sen blev det ångest för hur jag skulle uttrycka det, men det kom till slut. Fotografier förstärkta med ord och färger. Det blir nog bra hoppas jag. Som modell för mina foton får bli min kära syster. Fotograferingen får ske imorrn, om det inte regnar ute. Hoppas innerligt att det inte gör det.

Lämnade tillbaka en tröja efter dagens campustid. Hittade sedan ett par supersnygga mörkblåa chinos med tillhörande svart skärp på cubus. Trodde jag inte, att jag skulle köpa sådana. Men de var riktigt snygga.

Resten av kvällen ska spenderas med syster och tv.
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback