Klartecken - javisst

Ett ord. Trött. Trött efter första dagen. För tillfället vill jag sova. Det kommer ta ett tag innan jag kommer in i det, tidiga morgnar och långa dagar. Faktum är att jag aldrig komma vänja mig vid att gå upp tidigt. Ville bara ligga kvar i sängen och somna om denna morgon. Men då skolan kallade var det bara att kliva upp vid 5.15 och göra iordning frukost och fixa till sig.

Innan kursintrot idag var det många frågetecken som snurrade omkring i mitt huvudet. Vissa saker var iförstådda och jag fattade inte vad vi skulle göra. Men tack vare vår underbara kursansvariga fick vi klartecken om allt. Inga frågetecken här inte. Det jobbiga är läsningen, mycket mycket läsning. Men jag får planera bra, läsa en timme eller två beroende på textens svårighet, ta en paus och sen fortsätta. Det kanske är det som är problemet, att man är dålig på att organisera. Allra helst vill man ju vara klart med det direkt. Men hjärnan orkar inte med det. Efter ett tag ser man bara massa ord och får inte in ett skit i skallen. Så efter det ska jag läsa en stund. Duktiga personer gillar man =)


Vill tillbaka till Sicilien där man bara njöt av värmen och hade allldeles kul och underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback