Jag har fyndat

Jag hittar och fyndar. De flesta gångerna hittar jag alltid något. Det är alltid något jag behöver. Och det är alltid bra och kul när Maria är med mig. Underbart sällskap och bra rådgivning till varandra.

Fyndande shorts på DG. Ett par kvar i min storlek. Lycka. Originalpriset låg på 399:- och nu när de ska stänga var det nedsatt till 99:- och de satt ju perfekt. Knappen hade lossnat på dem, dock följde det med extra knappar. Ändå var han snäll nog att dra av ytterligare 20% vilket ledde till att priset blev 79:-. Vilken fynd för mig!

Det blev även en sväng in på Twilfit. En svart axelbandslös BH behövde inhandlas, en som satt stadigt. Problemet är att en storlek är för liten, men om jag går upp en storlek blir den för stor. Vilket problem. Fick dock med mig en hem, som satt perfekt. I like.


Khakigröna, supersnygga och lite högre i midjan. Nu till vintern blir de fint matchade med strumpbyxor, body, skärp, boots och massa ringar och armband


Jag har tydligen svårt att hitta passande storlek, men denna satt perfekt. Både med och utan axelbanden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback