Into the bed, into the sleep

Igår spelade vi brännboll ute, jag, pojkvännen, han syster och far. Alltså fyra stycken på brännboll, snacka om att det blev mycket spring. Jag höll på att dö så trött jag blev. Men vi höll på i en timme. Trodde vi hade spelat en kvart, men tiden går ju fort när man har roligt. Så idag har jag träningsvärk överallt. Till och med i rumpan som jag aldrig brukar ha. Så jag känner mig mycket stolt, trots att det gör ont när jag rör mig =)

Har nyss sett Hollywoodfruar. Maria Montazami är ju för härlig. Och hon och hennes syster har ju exakt samma röst, de pratar likadant. Helt sjukt.

Ska strax sova och ladda upp inför morgondagen. Ytterligare en dag med lek och spring.
Men först ska jag slå en pling till älsklingen.
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback